Dieta Bez Laktozy

Czy jesteś osobą, która nie chce lub nie może spożywać produktów zawierających laktozę?

Proponujemy Ci Dietę Bez Laktozy, w ramach, której zapewnimy zdrowe posiłki, w których nie brakuje pomysłowości i smaku. Korzystamy z bogactwa wszystkich grup spożywczych z wyłączeniem produktów zwierających laktozę. W proponowanej diecie używamy bezlaktozowych składników najlepszej jakości: jogurty, twarożki, mleka oraz sery, a także szeroką gamę produktów pochodzenia roślinnego.

Dietę Bez Laktozy przygotowujemy w 5 wariantach: 1200 kcal, 1500 kcal, 1800 kcal, 2000 kcal, 2500 kcal

Jeśli nie masz pewności jaką opcję kaloryczności wybrać, skontaktuj się z nami – chętnie Ci doradzimy!


Dbamy o najwyższe standardy higieny tak aby każdy był bezpieczny.

Śniadanie
Płatki jaglane z malinami, jagodami goji, ananasem i bakaliami
II Śniadanie
Grzanki z łososiem wędzonym i pastą jajeczną z pieczarkami
Obiad
Kurczak w sosie sezamowym z ryżem basmati, brokułem i marchewką
Podwieczorek
Krem z dyni z mlekiem kokosowym, imbirem i pestkami dyni
Kolacja
Sałatka z kaszą jaglaną, kurczakiem. ogórkiem, pomidorkiem i roszpunką

Śniadanie
Frittata z jarmużem, papryką, suszonymi pomidorami i szczypiorkiem
II Śniadanie
Arbuz z chilli, czerwoną cebulką i octem winnym
Obiad
Klopsiki z indyka z bg spaghetti w sosie pomidorowym
Podwieczorek
Zupa kalafiorowa
Kolacja
Sałatka z rukolą, mango, awokado, granatem, serem feta i migdałami

Śniadanie
Owsianka na mleku migdałowym z jagodami goji z karmelizowaną brzoskwinią i bakaliami
II Śniadanie
Sałatka z suszonymi pomidorami, pomidorkami cherry, serem feta i pestkami słonecznika
Obiad
Kotlet wege z kaszy jaglanej i warzyw, ziemniaki z koperkiem i sałata masłowa z dodatkami
Podwieczorek
Ciastka marchewkowe z imbirem, goździkami i gorzką czekoladą
Kolacja
Leczo warzywne z pieczywem

Śniadanie
Twarożek be laktozy z rzodkiewką i szczypiorkiem, warzywa i pieczywo żytnie
II Śniadanie
Koktajl na mleku migdałowym z bananem i nasiona chia
Obiad
Polędwiczki wieprzowe w sosie brokułowym z ryżem basmati i surówką z kapusty, kalarepy i żurawiny
Podwieczorek
Sałatka ze szpinakiem, gruszką, malinami, bazylią i pestkami słonecznika i dyni
Kolacja
Omlet naleśnikowy z porem i żółtym serem

Śniadanie
Owsianka na mleku migdałowym z karmelizowaną gruszką i bakaliami
II Śniadanie
Krem pomidorowy z ryżem
Obiad
Kotlety z czerwonej soczewicy i warzyw w panierze z ciecierzycy z puree marchewkowym i kiszoną kapustą
Podwieczorek
Pieczone jabłko z rodzynkami i cynamonem
Kolacja
Placki ziemniaczane

Śniadanie
Jogurt naturalny z malinami z naszą granolą
II Śniadanie
Sałatka ryżowa z kukurydzą, ananasem i winogronami
Obiad
Kasza jaglana z warzywami i pieczone polędwiczki z kurczaka
Podwieczorek
Szaszłyki z mozzarellą, pomidorkiem i oliwką
Kolacja
Placki z cukinii i marchewki z jogurtem greckim

Śniadanie
Kurczak wędzony z pastą z buraków, białej fasoli i chrzanu, warzywa i pieczywo
II Śniadanie
Cytrusowe owoce
Obiad
Polędwiczka dorsza z czarnym ryżem, brukselką i pieczonymi pomidorkami cherry
Podwieczorek
Pieczone warzywa korzenne
Kolacja
Sałatka w stylu orientalnym z czarnym ryżem, batatami i blanszowanym jarmużem
Masz pytania ?

Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości dotyczące wyboru kaloryczności, zachęcamy do kontaktu z naszym doświadczonym Dietetykiem w Warszawie, który chętnie udzieli niezbędnych informacji

Kontakt

Polityka prywatności

ul. Afrykańska 16/9,
03-966 Warszawa

Konsultanci: Aleksandra Łuczywek
(rejon Mokotów) tel.: 519 805 500
Godziny pracy

Lokalizacja